Agape proponuje szkolenie ze storytellingu, które uczy, jak tworzyć porywające opowieści na potrzeby marki.
Program szkolenia
I. Znaczenie, cechy, funkcje opowieści
1. Przykłady zastosowania storytellingu – marki, które nawiązują relacje, przekazują wartości i pokazują/sprzedają produkty za pomocą historii
2. Archetypy – kim jako marka jesteście dla swoich klientów?
3. Szukanie cech i zastosowań narracji tworzonych na potrzeby marki
4. Co wpływa na jakość opowieści
5. Jak pojedyncza opowieść ma się do narracji marki
II. Persona
1. Czy i dlaczego ważne jest, dla kogo piszemy/do kogo mówimy?
2. Co to jest persona?
3. Tworzenie person
III. Piramida opowieści
1. O czym opowiadać i czemu akurat o tym?
2. Różne poziomy narracji – ich rodzaje i ranga
3. Wartości – łącznik między marką a odbiorcami/tworzenie Konstytucji Wartości
IV. Schematy narracyjne
1. Uniwersalne schematy narracyjne – od Arystotelesa do współczesności
2. Monomit: Podróż Bohatera
3. Inne schematy narracyjne
4. Podstawowe zasady budowania fabuły
V. Język opowieści
1. Sposoby na emocje w tekstach: metafory, obrazowanie, tajemnica, budowanie napięcia
2. Humor – jak go wykorzystywać
3. Dlaczego ważny jest mocny początek: trzy kroki do stworzenia przyciągającego uwagę odbiorców wstępu
VI. Hak na uwagę – tytuły/nadtytuły/podtytuły/leady
1. Jakie są kategorie tytułów
2. Jak pisać podtytuły, nadtytuły, leady
3. Trening tworzenia tytułów
VII. Inne zastosowania storytellingu
1. Prezentacje
2. Wystąpienia publiczne.
Zapytaj o szkolenie ze storytellingu dla Ciebie i Twojego zespołu »