Szkolenie ze storydoingu

Agape Custom Publishing proponuje szkolenie ze storydoingu, które pokazuje i uczy, jak jak budować wiodącą narrację marki.

Zobaczcie ludzi 1

 

Program szkolenia

I. Storytelling czy storydoing?
1. Jak strategicznie podejść do tworzenia narracji na potrzeby firm
2. Analiza: jaka jest bieżąca narracja marki
3. Co to znaczy metanarracja marki + przykłady

II. Określ Bohatera – kim jest odbiorca?

III. Archetypy marki
1. Kto jest kim – charakterystyka archetypów
2. Kim jako marka jesteście/chcecie być dla swoich odbiorców – analiza archetypów
3. Jak wiodący archetyp przekłada się na narrację: język marki

IV. Podstawowe struktury narracyjne w praktyce

V. Mit założycielski
1. Cztery scenariusze narracyjne

VI. Manifest marki
1. Wartości
2. Piramida opowieści

VII. Naczelny przekaz
1. Jakie obiektywne, emocjonalne i filozoficzne problemy klientów rozwiązuje marka

VIII. Konflikt jako motor opowieści

IX. Podsumowanie: schemat narracyjny marki

Zapytaj o szkolenie ze storydoingu dla Ciebie i Twojego zespołu »