Magazyn custom publishing „Route”

Chociaż użyte w winiecie tytułowej słowo pochodzi z języka angielskiego („route” – trasa, droga), tytuł biuletynu jest prosty i przejrzysty.

Route

Winieta

Doskonale oddaje ona koncepcję pisma stworzonego dla kierowców samochodów ciężarowych, nawiązując do faktu, że są oni ciągle w drodze, poruszają się na długich trasach. W tle mamy nawiązanie do legendarnej amerykańskiej trasy, łączącej oba wybrzeża Stanów Zjednoczonych – Route 66.

Zastosowanie wersalików w tytule i prostego, ale mocnego kroju bezszeryfowej czcionki sprawia wrażenie, że mamy do czynienia z magazynem o męskim charakterze.

Zdjęcie

Główna fotografia w pełni oddaje grupę docelową magazynu i poruszaną w piśmie tematykę. Umiejętne sfotografowanie pary kierowców na tle ogromnej ciężarówki wzmacnia pozytywny przekaz identyfikacji z marką Mercedes-Benz i budowania więzi między producentem a kierowcami.

Zajawki

Nasycony kolor ciężarówki, stonowane barwy ubrań i ograniczona liczba szczegółów na fotografii stanowią dobre tło dla zajawki. Zastosowanie jednej zajawki korespondującej ze zdjęciem jest dobrym rozwiązaniem – daje czytelny i jasny przekaz. Poprzez zastosowanie białej czcionki obraz okładki tworzy jedną całość. Dobrym pomysłem jest wstawienie zajawki opisowej, która wyjaśnia czytelnikowi, czego może się spodziewać po tytułowym materiale „Mocne trio”.

Ogólne wrażenie

Okładka jest zaprojektowana z wyczuciem. Zastosowanie tylko białego koloru w głównych elementach projektowych (winiecie tytułowej, informacji o wydawcy, rodzaju magazynu, dacie wydania i zajawce) oraz wysokiej jakości fotografii sprawiają, że okładka jest przejrzysta i elegancka. Uśmiechnięci, zadowoleni kierowcy na tle ciężkiego pojazdu z najnowszej serii wystawiają producentowi samochodu dobrą notę. Dzięki takim okładkom magazyn „Route” daje poczucie będącym ciągle w trasie kierowcom ciężarówek, że ten biuletyn powstaje z myślą o nich.

Agnieszka Madej, Agape

 

Oceń okładkę magazynu „Route”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »