Tytuł pisma jest dosyć długi, ale winieta jest tak sprytnie zaprojektowana, że nie zmęczy to patrzącego. Inteligentnie zasugerowane w winiecie zjawisko odbicia lustrzanego robi świetne wrażenie.
W tym numerze tytuł wybito żółtą czcionką – dobrze komponuje się z niebieski kolorem tła zdjęcia. Za winietę w pięciostopniowej skali daję 4,5.
Zdjęcie
Ciekawe, choć trochę sztucznie upozowane, zdjęcie dobrze odzwierciedla temat numeru z zajawki. Millward Brown SMG/KRC to firma badawcza, w numerze omówione są badania dotyczące dzisiejszej młodzieży. Piszemy o młodych – mamy młodych. Stroje modelów, choć dobrze odzwierciedlają ideę różnorodności badanej grupy, trochę zbyt kolorowe. Za zdjęcie okładkowe: 3,5.
Zajawki
Trzy zajawki to liczba modelowa. Nienatrętne, ale zauważalne, dobrze wybity temat numeru. Sformułowane w intrygujący sposób, zachęcają do zajrzenia w głąb pisma. Mają dobre miejsce, informują o zawartości numeru dyskretnie, ale skutecznie. Zajawki oceniam na 4.
Gdy widzę, tę okładkę, myślę:
Okładka jest atrakcyjna, a gazeta na pewno ciekawa. Gdybym chciała z tej właśnie zrobić ideał, zmieniłabym spodnie dziewczyny w centrum z kraciastych na gładkie, jasnozielone. Intryguje, przyciąga wzrok. Poszczególne elementy są świetnie zgrane.
Moja ocena tej okładki jest na mocną czwórkę (4).
Zofia Kościelna, WENA, www.wena.waw.pl

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »