Winietę tego magazynu custom publishing w zasadzie stanowi logo firmy Goodyear. Uważam to za dobry pomysł, bo ładnie się ono sprawdza w tej roli. Mimo kolorowego zdjęcia pod spodem jest dobrze czytelna na okładce.
Zdjęcie na pierwszej stronie tej publikacji firmowej podzielono na trzy plany i zróżnicowano głębię ostrości. Dzięki temu środkowy plan jest najbardziej widoczny i przyciąga wzrok odbiorcy biuletynu.
Trzy zróżnicowane wielkościowo zajawki dobrze wprowadzają czytelnika w treść numeru magazynu. Zajawki mają charakter opisowy, a mocny krój pisma i podbicie kolorem zapewniają dobrą czytelność nawet na wielobarwnym i wieloelementowym tle.
Okładkę tego magazynu custom publishing oceniam pozytywnie. Mimo bardzo wielu elementów na zdjęciu, kilku zajawek i pięciu logotypów na dole, nie ma wrażenia chaosu, a wszystko jest czytelne. Na plus działa też ograniczenie koloru w typografii.
Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »