Winieta magazynu custom publishing „Biromaniak” jest dosyć duża, zajmuje ponad 1/3 okładki, dzięki temu nazwa biuletynu jest dobrze widoczna.
To ciekawy, dość oryginalny zabieg, który przyciąga uwagę czytelnika. Niepotrzebna wydaję się tak duża i rzucająca się w oczy numeracja wydania magazynu dla pracowników.
Zdjęcie
Zróżnicowanie głębi ostrości bardzo uwydatniło pierwszy plan zdjęcia. Produkt jest dobrze wyeksponowany i przyciąga wzrok czytelnika. Umieszczenie tej części zdjęcia na winiecie magazynu firmowego było bardzo trafnym pomysłem. Nadało to okładce dynamizmu i wrażenia trójwymiarowości.
Zajawki
Brak tu trochę zróżnicowania w wielkości zajawek. Zapowiedź dotycząca tematu numeru magazynu niewiele odróżnia się od zajawki poniżej. Być może jest to celowy zabieg i obydwa tematy są równie ważne w tym wydaniu biuletynu firmowego dla pracowników.
Ogólne wrażenie
Okładka magazynu custom publishing „Biromaniak” jest estetyczna z dominującą czerwienią winiety, która nawiązuje do kolorów firmowych wydawcy, czyli Grupy Żywiec. Zdjęcie na okładce w kolorystyce czerwieni i bieli dobrze komponuje się z winietą magazynu firmowego. Miłe dla oka liternictwo pomaga w odbiorze zajawek.
Mariusz Kasior, Agape

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »