12 pytań do Doroty Mundry
Dorota Mundry w zielonogórskim oddziale PGNiG SA odpowiada za Dział Promocji i Public Relations. Nad czasopismem „Szejk” pracuje od ośmiu lat. Magazyn custom publishing jest dla niej źródłem inspirujących kontaktów i rozmów.
Studiowała zarządzanie i marketing w Zielonej Górze, podyplomowo public relations w Warszawie i komunikację społeczną we Wrocławiu. Z górnictwem naftowym związała się po studiach. W zielonogórskim oddziale PGNiG SA zajmowała się od początku sprawami związanymi z komunikacją.
„Szejk” ukazuje się od 1986 r. Przygotowywane są 3-4 wydania rocznie, dodatkowo numery specjalne i okolicznościowe w nakładzie 800-1000 egzemplarzy. Autorami tekstów prezentowanych w biuletynie custom publishing są pracownicy i współpracownicy oddziału.
Największym sukcesem „Szejka” jest, że mimo wielu zmian organizacyjnych, czasopismo ma już 25 lat, rzeszę wiernych czytelników oraz wsparcie kierownictwa.
1. Rok urodzenia: ...
2. Jako dziecko najlepiej umiałam... sortować kondensatory w warsztacie mojego taty.
3. Najbardziej praktyczne spostrzeżenie z czasów nauki: relacja z nauczycielem to istotna sprawa.
4. W mojej pracy przywiązuję największą wagę do... rozumienia różnych punktów widzenia.
5. Dobry redaktor naczelny zawsze... potrafi znaleźć dobrego rozmówcę/autora.
6. Mój ulubiony tytuł prasy komercyjnej: „Polityka”.
7. Biuletyn firmowy jest dla mnie źródłem: inspirujących kontaktów i rozmów.
8. Gdybym mogła poświęcić cały weekend na czytanie... trwałby dłużej niż weekend.
9. Symbolem mojego stosunku do luksusu jest... wiejskie otoczenie mojego domu.
10. Lepsze niż ptasie mleczko: dobre espresso.
11. Mój sposób na efektywną gospodarkę czasem to… mój kalendarz i lista tematów/pomysłów do realizacji.
12. Gdybym mogła poznać trzy sławne osoby, byliby to: Jan Paweł II, Wisława Szymborska, Angela Merkel.