Warsztaty dziennikarskie: Jak lepiej pisać?

22 listopada 2017 r., Warszawa

Dzięki warsztatom dziennikarskim Agape dowiesz się, jak poprawić jakość swoich firmowych artykułów. Poznasz zasady prawidłowego pisania tekstów dziennikarskich. Dowiesz się, jak sprawić, by to, co piszesz, było zrozumiałe, zwięzłe i jednocześnie wyczerpujące.

Na warsztatach dziennikarskich Agape:

Warsztaty dziennikarskie. Jak lepiej pisać. Małe grupy szkoleniowe• dowiesz się, jak ludzie czytają gazetę i co sprawia, że chcą przeczytać dany tekst;
• poznasz siłę nagłówków, by móc tworzyć atrakcyjne tytuły i leady w firmowych publikacjach;
• nauczysz się precyzyjnie określać cel swojego tekstu (komunikatu);
• dowiesz się, jak profesjonalnie zbudować tekst dziennikarski;
• poznasz zasady pisania językiem korzyści, by mieć wpływ na to, jak chcesz być zrozumiany;
• nauczysz się, jak redagować i skracać artykuły swoje oraz innych autorów;
• wyeliminujesz w tekstach najczęściej spotykane błędy.
A przede wszystkim dostaniesz solidną dawkę dziennikarskiej wiedzy z praktycznego punktu widzenia!

Kto wyniesie wartość z warsztatów?

Warsztaty dziennikarskie. Jak lepiej pisać. Liczba miejsc ograniczona• osoby odpowiadające za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w swoich firmach;
• redaktorzy prowadzący biuletyny i newslettery firmowe (zewnętrzne i wewnętrzne);
• członkowie firmowych kolegiów redakcyjnych;
• specjaliści odpowiedzialni za prowadzenie i redagowanie serwisów intranetowych i internetowych;
• specjaliści z obszarów: HR, CSR, Corporate Affairs, komunikacji i marketingu, którzy tworzą różnego rodzaju publikacje drukowane, a także elektroniczne.





Zgłoś się. Zadzwonimy do Ciebie, porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach

Adres e-mail
Imię i nazwisko
Telefon

Niniejszym oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych, w tym celem otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną pochodzących od Agape s.c. na potrzeby promocji usług spółki. Udostępniane dane są chronione w pełni zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Agape s.c. (z siedzibą w Warszawie, ul. Ciołka 8) jest administratorem bazy danych osobowych. Udostępniający ma prawo do wglądu, zmiany i usunięcia danych osobowych z bazy Agape s.c. Udostępnianie danych jest dobrowolne.

 

Uczestnicy o warsztatach Agape:

Air ProductsNiedawno uczestniczyłam w Warsztatach dziennikarskich prowadzonych przez p. Agnieszkę Madej z Agape. Jestem pod wrażeniem przygotowania merytorycznego oraz lekkości i łatwości prowadzenia zajęć przez p. Agnieszkę. Zajęcia uwzględniały potrzeby uczestników (przed zajęciami Prowadząca skontaktowała ze wszystkimi, by je rozpoznać). Same zajęcia były bardzo interaktywne i inspirujące. Materiały stanowią dobre podsumowanie i zbiór kluczowych informacji, do których na pewno będę wracać w przyszłości.
Agata Roszatycka, kierownik ds. zarządzania zmianą – projekty europejskie, Air Products

 

Mondi ŚwiecieKilka dni temu miałam przyjemność wziąć udział w Warsztatach dziennikarskich prowadzonych przez Panią Agnieszkę Madej. Warsztaty miały w 100 proc. charakter praktyczny, opierały się na mnóstwie przykładów i ćwiczeń. Pani Agnieszka bardzo chętnie dzieliła się z uczestnikami warsztatów swoją wiedzą i doświadczeniem, budując przy tym znakomitą atmosferę. Współpraca z nią to okazja do inspiracji i prawdziwa przyjemność. Już w trakcie warsztatów miałam masę pomysłów na zmiany w naszym biuletynie wewnętrznym i jestem pewna, że ich wprowadzenie uatrakcyjni naszą gazetkę.
Joanna Szmycińska-Słowik, specjalista, Dział Personalny, Mondi Świecie

 

Forte„Firma Agape przeprowadziła dla naszego zespołu redakcyjnego szkolenie i warsztaty »Jak redagować atrakcyjny biuletyn firmowy?«. Poziom, jakość, wartość merytoryczna szkolenia były na najwyższym poziomie. Otrzymaliśmy wiedzę (…), dzięki której nasza świadomość dziennikarska jest dużo wyższa”.
Bogumiła Kaja, dyrektor Biura Zarządu i Administracji, Fabryki Mebli FORTE

 

Anpharm„Pani Agnieszka Madej poprowadziła szkolenie dla zespołu redakcyjnego firmy Anpharm. Ciekawe treści, wzbogacone o warsztat oraz entuzjazm, zaangażowanie i pasja osoby prowadzącej bardzo zmotywowały grupę redakcyjną do wprowadzania zmian. Indywidualne podejście do klienta to coś, co cechuje firmę Agape. (…) Nabyta wiedza została wdrożona w życie, a to dzięki twórczej i motywacyjnej atmosferze, jaka panowała podczas szkolenia”.
Marta Kucharska, HR Menadżer, ANPHARM Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne

 

 Szkolenie obejmuje:

• przerwy kawowe,
• materiały szkoleniowe,
• certyfikat ukończenia szkolenia.

Koszty udziału:

Zgłoszenie do 15 listopada 2017 r.
890 zł (1 uczestnik z jednej firmy),
800 zł (2 lub więcej uczestników z jednej firmy).

Zgłoszenie od 16 do 17 listopada 2017 r.
990 zł (1 uczestnik z jednej firmy),
900 zł (2 lub więcej uczestników z jednej firmy).
Ceny podane są w złotych. Do cen netto należy doliczyć 23 proc. podatku VAT.

Wartość dodana warsztatów:

1. Uczestnicy otrzymują możliwość skorzystania z godziny konsultacji telefonicznych lub wideo w ciągu miesiąca po zakończeniu warsztatów.
2. Książka „Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi” z 50 proc. rabatem!

 

Pobierz regulamin szkolenia (.pdf)
Pobierz formularz zgłoszeniowy (.doc)
Pobierz formularz zgłoszeniowy (.pdf)