Publikacja tworzona z pasją

Na nasze pytania odpowiada Paulina Jastrzębska, inspektor ds. finansowania handlu zagranicznego w Fortis Banku Polska, czytelniczka magazynu „Partner”.

Agape: – Czy czeka Pani z niecierpliwością na każdy nowy numer „Partnera”? Od których rubryk rozpoczyna Pani lekturę?
Paulina Jastrzębska: – Oczywiście, tak. Lekturę rozpoczynam od rubryki „Od redakcji”, żeby dowiedzieć się, co w minionym okresie było dla banku najważniejsze. Zaraz także zaglądam do „O nich się mówi”, aby bliżej poznać osoby, które w ostatnim czasie awansowały na kierownicze stanowiska. Interesują mnie również wybrane projekty realizowane w banku oraz wywiady.

Agape: – Co jest dla Pani najważniejsze w gazecie firmowej? Jaki jest według Pani jej najważniejszy cel?
P.J.: – Aktualne informacje dotyczące wszystkich działań firmy, podane w przystępny sposób.

Agape: – Czy podoba się Pani odświeżony layout „Partnera”? Co jest według Pani w nim najciekawsze?
P.J.: – Tak, najbardziej podoba mi się przejrzystość treści pisma.

Agape: – Gdyby miała Pani wybrać, co jest najważniejsze dla stworzenia dobrej gazety firmowej: ciekawe tematy, świetny projekt graficzny czy bezbłędna redakcja tekstów, na co by się Pani zdecydowała?
P.J.: – Wszystkie z wymienionych elementów pełnią istotną rolę. Zarówno treść, jak i forma są ważne dla atrakcyjności pisma.

Agape: – Państwa gazeta jest dość oszczędna, jeśli chodzi o barwę; kolorowa okładka, a w środku biel, czerń i różne odcienie niebieskiego oraz granatu plus czarno-białe fotografie. Czy taki projekt jest według Pani korzystny?
P.J.: – Tak, zestawienie barw jest bardzo charakterystyczne, ja uważam je za atut. Do lektury „Partnera” można wracać wielokrotnie, nie męcząc przy tym wzroku. Stonowana kolorystyka dodaje periodykowi wyjątkowego charakteru.

Agape: – Czy według Pani „Partner” wystarczająco wiele miejsca poświęca sprawom „zwykłych” pracowników Banku?
P.J.: – Tak, ponieważ ma dużą różnorodność tematyczną rubryk i zagadnień poruszanych przez redakcję. Dlatego znajduję w „Partnerze” informacje dotyczące zarówno osób z kadry menedżerskiej, jak i właśnie „zwykłych” pracowników.

Agape: – Czy zna Pani magazyny innych firm? Jak na ich tle wypada według Pani „Partner”?
P.J.: – Nie znam magazynów innych firm. W mojej opinii „Partner” jest publikacją w pełni profesjonalną, tworzoną z pasją.

opr. Zofia Kościelna, Agape

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »