12 pytań do Sylwii Tylińskiej

Sylwia Tylińska jest kierownikiem marketingu Raben Group. W obszarze custom publishing zajmuje się redakcją tekstów i koordynacją produkcji magazynu firmowego dla klientów „Raben Autoportret” oraz odpowiada za wdrożenie systemu do wysyłki newsletterów elektronicznych i codzienną komunikację z wykorzystaniem tego kanału.

Sylwia Tylińska

Z wykształcenia magister inżynier, z zamiłowania marketingowiec. Od prawie 20 lat zajmuje się komunikacją marketingową w międzynarodowych firmach usługowych. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w dziale planowania produkcji „czekolady z okienkiem” oraz w dziale marketingu niemieckiego koncernu paliwowego. Kolejne lata to praca na rzecz międzynarodowej spółki świadczącej usługi profesjonalne (doradztwo prawne, podatkowe, audyt).

AutoportretW Grupie Raben od 2011 roku zajmuje stanowisko kierownika marketingu. Bieżące zadania to tworzenie strategii komunikacyjnej dla Grupy Raben w oparciu o globalną strategię rozwoju firmy i koordynowanie inicjatyw marketingowych oraz z zakresu public relations wszystkich firm należących do grupy Raben (10 krajów Europy Środkowo-Wschodniej). W obszarze custom publishing zajmuje się redakcją tekstów i koordynacją produkcji magazynu firmowego dla klientów „Raben Autoportret” oraz odpowiada za wdrożenie systemu do wysyłki newsletterów elektronicznych i codzienną komunikację z wykorzystaniem tego kanału.

„Raben Autoportret” to półrocznik wydawany w pięciu językach (polskim, niemiecki, angielskim, czeskim, węgierskim i ukraińskim). Magazyn skierowany jest do klientów Grupy Raben. Gazeta promuje nowe usługi firm z grupy, informuje o otwartych nowych oddziałach i magazynach oraz o zmianach w przepisach związanych z branżą transportowo-logistyczną. Jej zadaniem jest wspieranie wizerunku Grupy Raben jako wiodącego operatora logistycznego w Europie Środkowo-Wschodniej, dzielenie się wiedzą z zakresu logistyki, transportu i dziedzin pokrewnych związanych ściśle z działalnością firmy (CSR, promowanie bezpieczeństwa, innowacyjności).

1. Urodziłam się w roku: kobiety o wiek się nie pyta.

2. Jako dziecko najlepiej umiałam… się uczyć…

3. Najbardziej praktyczne spostrzeżenie z czasów nauki: jak jestem dobrze przygotowana, to się mniej denerwuję przed egzaminem. Działa do teraz.

4. W mojej pracy przywiązuję największą wagę do… detali.

5. Dobry redaktor naczelny zawsze… jest otwarty na zmiany, nawet w ostatniej chwili.

6. Mój ulubiony tytuł prasy komercyjnej: „Brigitte Woman” (niemieckie czasopismo dla kobiet).

7. Biuletyn firmowy jest dla mnie źródłem… satysfakcji z dobrze wykonanej pracy.

8. Gdybym mogła poświęcić cały weekend na czytanie… przeczytałabym wszystkie powieści Kathy Reichs.

9. Symbolem mojego stosunku do luksusu jest… czas spędzony z rodziną.

10. Lepsze niż ptasie mleczko: pączki.

11. Mój sposób na efektywną gospodarkę czasem to… dobrze prowadzony kalendarz (planowanie ponad wszystko).

12. Gdybym mogła poznać trzy sławne osoby, byliby to: Manuel Neuer – bramkarz niemieckiej reprezentacji piłki nożnej, Sebastian Vettel – kierowca Formuły 1 i… Charlize Theron – aktorka.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »