12 pytań do Rafała Kałęckiego

Rafał Kałęcki od ponad 3 lat jest redaktorem naczelnym kwartalnika „LeoPolonia” Grupy Generali. Lubi biegać, a swoją pasję przekuł na grunt firmowy, tworząc Generali Running Team.

Rafał Kałęcki

Ukończenie Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych (Instytut Stosunków Międzynarodowych) na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie Marką” w Szkole Głównej Handlowej pozwoliło Rafałowi Kałęckiemu zdobyć wiedzę, którą teraz wykorzystuje na stanowisku starszego specjalisty ds. PR. Prowadzi projekty public relations, komunikacji wewnętrznej oraz CSR.

Od ponad 3 lat jest redaktorem naczelnym kwartalnika „LeoPolonia”. Bierze również udział w projektach z zakresu komunikacji we współpracy z regionalną centralą w Pradze oraz centralą Grupy Generali w Trieście. Wcześniej pracował w BRE Banku i Ministerstwie Skarbu Państwa.

Bieganie to jego pasja. W firmie stworzył drużynę biegową Generali Running Team, której jest kapitanem. Znaczna część jej zawodników ukończyła maraton. Biegowe hobby ułatwiło mu organizację eventów sportowych, połączonych z akcjami charytatywnymi, które integrują środowisko ubezpieczeniowe.

Kwartalnik „LeoPolonia” czytany jest przez prawie 2 tys. pracowników oraz współpracowników Generali. Informuje nie tylko o ważnych wydarzenia, projektach polskich spółek Generali, ale również o inicjatywach całej Grupy, mającej oddziały w ponad 60 krajach na świecie.

1. Rok urodzenia: 1976.

2. Jako dziecko marzyłem, by zostać… pilotem.

3. Z pierwszej mojej pracy zapamiętałem… motto jednego z szefów – „work hard, have fun, make history” oraz że z chaosu mogą powstać rzeczy piękne.

4. Jestem redaktorem, który… wie, że kto pyta, ten mniej błądzi.

Leo Polonia5. Trzy najważniejsze cechy dobrego specjalisty od komunikacji to: umiejętność pozyskania informacji, rozumienie potrzeb odbiorców komunikatów, empatia.

6. Gdy myślę „prasa”, widzę… coraz częściej ekran monitora zamiast papieru.

7. Moje ulubione miejsce na świecie to… miejsce wypoczynku i realizacji moich pasji, czyli czasami góry, czasami trasa maratonu, czasami pole golfowe.

8. Nigdy nie kupiłbym… kota w worku.

9. Najlepiej w życiu smakuje… satysfakcja.

10. W mojej pracy najważniejsze jest… dialog i umiejętność formułowania komunikatów.

11. Biuletyn firmowy powinien… być źródłem informacji oraz budować wizerunek firmy.

12. W podróż dookoła świata z malutkim bagażem zabrałbym: aparat fotograficzny, a także otwartość na napotkanych ludzi i doznania.

 

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »