12 pytań do Mateusza Pierzchały

Mateusz Pierzchała jest redaktorem naczelnym „Biuletynu Automatyki”. W firmie ASTOR od 1998 roku. W pracy ceni przede wszystkim kreatywność i cierpliwość.

Mateusz Pierzchała

Mateusz Pierzchała ukończył Automatykę i Robotykę na Politechnice Krakowskiej. Najpierw przez sześć lat prowadził oddział firmy ASTOR w Poznaniu, w kolejnych latach kierował pracą Działu IT w Centrali. Od 2005 roku jest redaktorem naczelnym „Biuletynu Automatyki”. Prowadzi również szkolenia i rozwija wiele nowych pomysłów.

„Biuletyn Automatyki” jest kwartalnikiem wydawanym przez ASTOR w Krakowie. Kierowany jest on do klientów firmy oraz specjalistów z branży automatyki, robotyki i informatyki przemysłowej. Celem pisma jest przekazywanie ważnych informacji dotyczących firmy ASTOR i jej oferty. Omawia systemy automatyki uruchomione w polskim i światowym przemyśle, a także nowe produkty, technologie i rozwiązania z tej dziedziny.

1. Rok urodzenia: 1974.

2. Jako dziecko marzyłem, by zostać… muzykiem.

3. Z mojej pierwszej pracy zapamiętałem… że najważniejsze jest, by lubić swoją pracę.

Biuletyn Automatyki4. Jestem redaktorem, który… zawsze zachowuje spokój. No, prawie zawsze.

5. Trzy najważniejsze cechy dobrego specjalisty od komunikacji to: bardzo dobra znajomość języka polskiego, umiejętność słuchania, empatia.

6. Gdy myślę „prasa”, widzę… że internet coraz bardziej wypiera tradycyjną prasę. A mam nadzieję, że „papierowe” gazety nie znikną, bo bardzo by mi ich brakowało.

7. Moje ulubione miejsce na świecie to… własny dom. A poza nim – Pieniny.

8. Nigdy nie kupiłbym… jestem ostrożny w wygłaszaniu takich deklaracji, ale… chyba nigdy nie kupiłbym sportowego samochodu.

9. Najlepiej w życiu smakuje… poczucie, że zrobiło się coś dobrego i wartościowego.

10. W mojej pracy najważniejsze są… kreatywność i cierpliwość.

11. Biuletyn firmowy powinien… przede wszystkim być ciekawy, a swoją wysoką jakością dobrze reprezentować firmę.

12. W podróż dookoła świata z malutkim bagażem zabrałbym: dobre książki.

 

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »