12 pytań do Krystiana Dudka

Krystian Dudek pełni funkcję dyrektora ds. relacji medialnych w Grupie PRC. Jest redaktorem naczelnym, który stara się myśleć jak czytelnik, dlatego jego zdaniem biuletyn powinien być „bardzo dobry, a nawet lepszy”.

Krystian Dudek

Krystian Dudek jest absolwentem dziennikarstwa i doktorantem na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Pracuje jako trener, doradca i wykładowca akademicki. Specjalista w zakresie public relations, były pracownik Uniwersytetu Śląskiego, dyrektor ds. komunikacji społecznej organizacji pozarządowej. Od 2006 r. jest zatrudniony w Grupie PRC, gdzie pełni funkcję dyrektora ds. relacji medialnych.

„Topowy Altus” to dwumiesięcznik, magazyn wizerunkowy najwyższego budynku w południowej Polsce – Altusa. Kolportowany na terenie budynku oraz w wybranych dzielnicach Katowic, bezpośrednio do mieszkańców, a także na terenie lotniska w Pyrzowicach. Zespół biuletynu współpracuje z niezależnymi redakcjami.

Magazyn dostępny jest także w formie elektronicznej na stronie www.altus.katowice.pl. Za główny cel przyjmuje promocję najemców Altusa. Składa się z kilku stałych rubryk: wydarzenia i ciekawostki z kraju oraz regionu, wywiady ze znanymi osobami: (A. Gołota, T. Adamek, Don King, H. Urbański, M. Stuhr, J. Dudek, J. Steczkowska, Kazik, I. Felicjańska), relacje i zapowiedzi imprez oraz wizyt znanych osób w Altusie, porady, topowe nowości, zapowiedzi kinowe, konkursy dla czytelników oraz opis działalności najemców tej galerii handlowej.

1. Rok urodzenia: 1981.

2. Jako dziecko marzyłem, by zostać… sędzią sprawiedliwym lub… kabareciarzem.

3. Z pierwszej mojej pracy zapamiętałem, co to zmęczenie i moc komunikacji.

4. Jestem redaktorem naczelnym, który… stara się myśleć jak czytelnik.

Altus5. Trzy najważniejsze cechy dobrego specjalisty od komunikacji to: komunikatywność, komunikatywność i komunikatywność.

6. Gdy myślę „prasa”, widzę… makietę, którą rysowałem na studiach oraz stare gazety z krzyżówkami „z buźką”.

7. Moje ulubione miejsca na świecie to… to plaża.

8. Nigdy nie kupiłbym… produktów adidasa i daewoo, z nimi się nie utożsamiam.

9. Najlepiej w życiu smakuje… sukces, na który ciężko się zapracowało.

10. W mojej pracy najważniejsze jest… dawać ludziom to, co chcą dostać, choć niekoniecznie mają tego świadomość.

11. Biuletyn firmowy powinien… być bardzo dobry, a nawet lepszy.

12. W podróż dookoła świata z malutkim bagażem zabrałbym: znajomych z małymi bagażami.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »