12 pytań do Katarzyny Kołyniak

Marzyła, by zostać pilotem, zdecydowała się jednak na reklamę i marketing. Teraz pilotuje m.in. e-biuletyn „EKSPRESS”.

Katarzyna Kołyniak

Katarzyna Kołyniak jest z wykształcenia ekonomistką. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w dwóch specjalnościach na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Przygodę z reklamą i marketingiem rozpoczęła jako fotomodelka, a później kontynuowała głównie w firmach związanych z oprogramowaniem komputerowym czy IT.

W firmie SPSS Polska pracuje od 2007 roku, obecnie na stanowisku specjalisty ds. marketingu i komunikacji elektronicznej. Odpowiada za komunikację elektroniczną, w tym e-biuletyn „EKSPRESS”, stronę www i akcje e-marketingowe.

„EKSPRESS” powstał w maju 2009 roku. Na początku każdego miesiąca jest on wysyłany do ok. 3 tys. użytkowników, którzy korzystają z oprogramowania oferowanego przez firmę SPSS Polska.

Zadaniem e-biuletynu jest dostarczanie wiedzy merytorycznej i przykładów praktycznego wykorzystania narzędzi analitycznych oraz rozwiązań firmy SPSS Polska. Newsletter dostarcza również informacje o nowościach w oprogramowaniu, ofercie i firmie SPSS Polska. Służy budowaniu lojalności i stałych relacji z klientami firmy.

1. Rok urodzenia: 1978.

2. Jako dziecko marzyłam, by zostać… pilotem.

3. Z pierwszej mojej pracy zapamiętałam… rodzinną atmosferę.

4. Jestem redaktor (naczelną), która… nieustannie myśli, jak ulepszyć wydawany e-biuletyn.

Ekspress5. Trzy najważniejsze cechy dobrego specjalisty od komunikacji to: słuchać otoczenia, badać potrzeby i starać się dostosować do nich działania.

6. Gdy myślę „prasa”, widzę… sterty papieru zadrukowanego drobnymi literkami, przepełnione niepotrzebnymi artykułami.

7. Moje ulubione miejsce na świecie to… Taj Mahal oraz dom rodzinny.

8. Nigdy nie kupiłabym… produktów typu fast food.

9. Najlepiej w życiu smakuje… odwzajemniona miłość, sukces oraz świadomość bycia potrzebnym.

10. W mojej pracy najważniejsze jest… zadowolenie, satysfakcja i relacje międzyludzkie.

11. Biuletyn firmowy powinien… ciekawić czytelnika.

12. W podróż dookoła świata z malutkim bagażem zabrałabym: aparat fotograficzny oraz długopis i notatnik, a przede wszystkim ukochaną osobę, z którą mogłabym dzielić swoje wrażenia.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »