12 pytań do Katarzyny Kobus

Katarzyna Kobus jest koordynatorem ds. komunikacji w firmie Scania Polska i od ponad 4 lat odpowiada za biuletyn wewnętrzny. Magazyn uważa za doskonałe źródło wiedzy o tym, jak interesującą firmą jest Scania i jak niezwykli ludzie w niej pracują.

Katarzyna Kobus

Katarzyna Kobus jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Pedagogiki, specjalność – animacja kulturalno-oświatowa. Od 2007 r. pracuje w firmie Scania Polska. Od 2010 r. jest odpowiedzialna za komunikację i pełni funkcję redaktor prowadzącej magazynu dla pracowników „King of the Road”.

Biuletyn to dwumiesięcznik wydawany od 2008 r., współtworzony przez pracowników i im dedykowany. Dzięki zaangażowaniu współpracowników, część rubryk tematycznych jest przez nich samodzielnie redagowana. Magazyn początkowo ukazywał się w formie elektronicznej, a od 2012 r. pracownicy czytają go na papierze.

Główną ideą „King of the Road” jest uczyć, rozwijać i integrować. W magazynie publikowane są informacje z życia firmy – najważniejsze wydarzenia, premiery, ciekawostki. Dużo miejsca zajmują prezentacje ciekawych osób pracujących w firmie – poprzez ich codzienną pracę, zainteresowania i pasje. Ponadto biuletyn jest też narzędziem promowania świadomości marki – tego, czym jest Scania i jaką ma historię.

King of the Road

1. Rok urodzenia: 1976.

2. Jako dziecko najlepiej umiałam… szybko dostosowywać się do nowych sytuacji i otoczenia.

3. Najbardziej praktyczne spostrzeżenie z czasów nauki: znajdź swój profil – specjalizację. Nie musisz być „orłem” w każdej dziedzinie.

4. W mojej pracy przywiązuję największą wagę do… ciągłego rozwoju i dbania o dobre relacje ze współpracownikami.

5. Dobry redaktor naczelny zawsze… liczy się z opinią czytelników.

6. Mój ulubiony tytuł prasy komercyjnej: „Weranda”, „Pani” i obowiązkowa lektura co weekend – „Wysokie Obcasy”.

7. Biuletyn firmowy jest dla mnie źródłem: wiedzy o tym, jak interesującą firmą jest Scania i jak niezwykli ludzie w niej pracują.

8. Gdybym mogła poświęcić cały weekend na czytanie… wróciłabym do starych pamiętników z dzieciństwa.

9. Symbolem mojego stosunku do luksusu jest… możliwość regularnego wygospodarowywania sobie czasu na ulubione zajęcia sportowe.

10. Lepsze niż ptasie mleczko: jest czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi.

11. Mój sposób na efektywną gospodarkę czasem to… nietracenie czasu na sprawy, które nie są warte uwagi.

12. Gdybym mogła poznać trzy sławne osoby, byłyby to: trzy niezwykłe kobiety Krystyna Janda, Frida Kahlo i Anna Dymna.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »