12 pytań do Ilony Gajewskiej

Ilona Gajewska jest specjalistą ds. marketingu korporacyjnego i PR. Zajmuje się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy 3M w Polsce.

Ilona Gajewska

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Łódzkim, a także Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych. Prowadzi między innymi „3Magazine – Technologie, Innowacje, Produkty” – elektroniczny newsletter dla klientów 3M w Polsce, wydawany co dwa miesiące.

E-newsletter ma docierać do obecnych i przyszłych klientów 3M w Polsce, liderów opinii, mediów, studentów oraz pracowników. „3Magazine” jest jednym z wielu narzędzi komunikacji, który doskonale wspomaga budowanie znajomości marki na lokalnym rynku. Dodatkowo wzmacnia działania 3M w ramach komunikacji wewnętrznej, uzupełniając informacje firmowe prezentowane w biuletynie wewnętrznym „3M News Flash”, budując kulturę organizacyjną i kreując wizerunek firmy jako pracodawcy.

Mówi się, że każdy z nas spotyka się z produktami 3M w Polsce co najmniej 17 razy dziennie. Jednak często nie zdajemy sobie z tego sprawy, że produkty i rozwiązania 3M znajdują się wokół nas. Informacje, wywiady i artykuły w „3Magazine” skutecznie przybliżą czytelnikom świat 3M. A prezentowane w przyjazny i zrozumiały sposób technologie pozwolą wytłumaczyć, dlaczego 3M znajduje rozwiązania wielu problemów codziennego życia tam, gdzie innym się to nie udaje.

3Magazine

1. Jako dziecko najlepiej umiałam… rysować i malować.

2. Najbardziej praktyczne spostrzeżenie z czasów nauki: Nie będę oryginalna, jeśli powiem, że systematyczność, której mi zawsze brakowało, a o której mówili i mówią nauczyciele. A ja powtarzam to mojemu synowi – gimnazjaliście. Dla mnie jednak najcenniejsze było nawiązywanie kontaktów i relacji z ludźmi, aktywne włączanie się w wiele akcji niekoniecznie związanych z samą nauką, takich jak działalność charytatywna, sport, wyjazdy integracyjne/naukowe. Działając w grupie, zrobisz więcej i skuteczniej niż w pojedynkę. Uczysz się bycia otwartym i życzliwym dla innych.

3. W mojej pracy przywiązuję największą wagę do… staranności we wszelkich działaniach. Nie jest to proste przy tak wielu wyzwaniach i obowiązkach.

4. Dobry redaktor naczelny zawsze… weryfikuje dane i informacje.

5. Mój ulubiony tytuł prasy komercyjnej: uwielbiam czytać, ale jestem uzależniona od radia – 3 to moja ulubiona cyfra.

6. Biuletyn firmowy jest dla mnie źródłem: wiedzy o firmie oraz narzędziem, dzięki któremu nawiązuję ciekawe relacje z pracownikami 3M w Polsce i na świecie. Przybliża świat nauk ścisłych, pozornie odległy od mojego wykształcenia.

7. Gdybym mogła poświęcić cały weekend na czytanie… byłaby to literatura angielska oraz biografie sławnych tenisistów.

8. Symbolem mojego stosunku do luksusu jest… dla mnie luksusem jest mądre spędzanie wolnego czasu w gronie bliskich mi ludzi.

9. Lepsze niż ptasie mleczko: słone paluszki.

10. Mój sposób na efektywną gospodarkę czasem to… planowanie.

11. Gdybym mogła poznać trzy sławne osoby, byłyby to: nieco zaskakująco: Wisława Szymborska, Bear Grylls i Bjorn Borg.

Na zdjęciu: Ilona Gajewska. Wspólnie z synem oraz innymi pracownikami
naszej firmy wspieraliśmy kampanię społeczną 3M Poland – Zróbmy sobie ciszej!

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »