12 pytań do Doroty Winiarskiej

Bywa, że w tej pracy nie ma chwili na zastanowienie, zaplanowanie dnia, wtedy trzeba się zdać na wyczucie i łut szczęścia. No, i na własny profesjonalizm. Ale biuletyn „Aktualności” to dzieło zespołu. Dążenie do doskonałości jest cechą całego przedsiębiorstwa, w myśl motta: „Nic nie jest tak dobre, by nie dało się udoskonalić”.

Dorota Winiarska

Dorota Winiarska pochodzi ze Stalowej Woli, a pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w Rzeszowie. Od sześciu lat mieszka w Krakowie, skąd do pracy dojeżdża na Śląsk. Ukończyła studia ekonomiczne i trzy kierunki podyplomowe: z zakresu HR, PR i ochrony środowiska.

W firmie Viessmann pracuje od siedmiu lat. Zajmuje stanowisko menedżera komunikacji i reklamy. Jest odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Do jej obowiązków należą m.in: współpraca z mediami, koordynacja prac agencji, prowadzenie działań PR, realizacja kampanii reklamowych, targów, konferencji i eventów.

Dział Reklamy firmy Viessmann wydaje biuletyn „Aktualności” raz na kwartał. Informuje on o ważnych sprawach koncernu Viessmann, wydarzeniach i nowościach produktowych. Zanim trafi do odbiorcy, musi spełniać najwyższe standardy jakości. Przygotowującemu go zespołowi zależy, by dobrze komunikował treści, był wygodny w odbiorze, innowacyjny i przejrzysty. Jednym z istotnych czynników pozwalających spełnić te cele jest szata graficzna biuletynu – wszystkie elementy graficzne są spójne z polityką i systemem identyfikacji Viessmanna.

Znaczną część biuletynu stanowią tematy mocno związane z wydarzeniami firmowymi i nowościami produktowymi. Reklama i współpraca z opinią publiczną prezentują jasny profil przedsiębiorstwa.

1. Rok urodzenia: 1973.

2. Ulubiony idol dzieciństwa: Fizia Pończoszanka – najsilniejsza dziewczynka świata.

3. Ze szkoły zapamiętałem… przymusowe apele szkolne i miłe wycieczki klasowe z walką o ostatnie miejsca w autokarze.

4. Pierwsza praca to… przypadek; szukałam praktyki studenckiej, a znalazłam pracę. To okres, kiedy zrozumiałam, że w pracy liczą się umiejętności, zdobycie zaufania i inne wartości, jakie ze sobą niesie człowiek.

Aktualności Viessmann5. Jestem redaktorem naczelnym, który… nie jestem redaktorem naczelnym – jest nim cały nasz zespół.

6. U ludzi, z którymi pracuję, najbardziej cenię… ponadprzeciętność, odpowiedzialność i pracowitość.

7. Nie lubię… narzekania, sztuczności, udawania i pesymizmu.

8. Moje ulubione słowo: inspiracja.

9. Moja życiowa pasja: lubię czytać książki i dbać o kwiaty, bez których nie potrafię się obejść.

10. W pracy najbardziej lubię… radość z realizowania własnych pomysłów, misje specjalne i poczucie spełnienia.

11. Biuletyn firmowy według mnie to… prowadzenie dialogu z partnerami i pracownikami. Odpowiedni komunikat w odpowiednim czasie, przekazany w atrakcyjny sposób. Działania te sprowadzają się do budowy społeczności wokół marki. I choć nasz biuletyn nie jest masowym narzędziem marketingowym, na pewno jest jednym z najskuteczniejszych.

12. Pierwsza myśl po przebudzeniu: świadomość, że mam dla kogo żyć.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »