12 pytań do Doroty Wilkanowicz

Dorota Wilkanowicz, specjalista PR w firmie Bigram – z wykształcenia psycholog, zawodowo od lat praktyk HR. Jest redaktor naczelną czterech kwartalników pod wspólnym tytułem „Bliżej Rynku”. Chociaż nie przepada za szparagami, lubi inne, oryginalne dość zjawisko z rynku… biżuteryjnego. Przynajmniej jako słowo…

Dorota Wilkanowicz

Dorota Wilkanowicz, z wykształcenia psycholog, od zawsze związana jest z branżą zarządzania zasobami ludzkimi. Wcześniej realizowała tę pasję jako asystentka i researcher, a obecnie jako specjalista ds. PR. W firmie Bigram pracuje od ponad trzech lat.

Bigram_farmacja

„Bliżej Rynku” to jeden tytuł, ale cztery kwartalniki dedykowane różnym branżom: „Bliżej Rynku Marketing & Media”, „Bliżej Rynku Sales”, „Bliżej Rynku Industry”, „Bliżej Rynku Pharamcy”. W biuletynach znajdziemy najciekawsze projekty rekrutacyjne, realizowane w danej branży, prezentacje narzędzi wspierających projekty związane z rozwojem i oceną kadry, najefektywniejsze programy realizowane dla klientów firmy Bigram, a także rozmowy ze znanymi przedstawicielami branży. W biuletynach zamieszczane są również informacje dotyczące liczby poszukiwanych specjalistów w danym obszarze oraz ich oczekiwania finansowe.

Bigram_industry

1. Rok urodzenia: 1975.

2. Ulubiony idol dzieciństwa: Majka z kosmosu.

3. Ze szkoły zapamiętałam… pierwsze wagary, które jednocześnie okazały się ostatnimi.

4. Pierwsza praca to… weryfikacja wyobrażeń.

5. Jestem redaktor naczelną, która… ciągle się uczy.

6. U ludzi, z którymi pracuję, najbardziej cenię… punktualność.

Bigram_marketing

7. Nie lubię… szparagów.

8. Moje ulubione słowo to: kamea. Pięknie brzmi, choć opisuje coś, co zupełnie nie jest w moim guście.

9. Moja życiowa pasja: ludzie i rozmowa z nimi.

10. W pracy najbardziej lubię… kontakt z drugim człowiekiem.

11. Biuletyn firmowy według mnie to… jedna z dróg prezentacji kompetencji naszych konsultantów.

12. Pierwsza myśl po przebudzeniu: jeszcze chwileczkę. Zdecydowanie jestem sową.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »