12 pytań do Doroty Mundry

Dorota Mundry w zielonogórskim oddziale PGNiG SA odpowiada za Dział Promocji i Public Relations. Nad czasopismem „Szejk” pracuje od ośmiu lat. Magazyn firmowy jest dla niej źródłem inspirujących kontaktów i rozmów.

Dorota Mundry

Studiowała zarządzanie i marketing w Zielonej Górze, podyplomowo public relations w Warszawie i komunikację społeczną we Wrocławiu. Z górnictwem naftowym związała się po studiach. W zielonogórskim oddziale PGNiG SA zajmowała się od początku sprawami związanymi z komunikacją.

„Szejk” ukazuje się od 1986 r. Przygotowywane są 3-4 wydania rocznie, dodatkowo numery specjalne i okolicznościowe w nakładzie 800-1000 egzemplarzy. Autorami tekstów prezentowanych w czasopiśmie są pracownicy i współpracownicy oddziału. Największym sukcesem „Szejka” jest, że mimo wielu zmian organizacyjnych, czasopismo ma już 25 lat, rzeszę wiernych czytelników oraz wsparcie kierownictwa.

1. Rok urodzenia:

2. Jako dziecko najlepiej umiałam… sortować kondensatory w warsztacie mojego taty.

Szejk3. Najbardziej praktyczne spostrzeżenie z czasów nauki: relacja z nauczycielem to istotna sprawa.

4. W mojej pracy przywiązuję największą wagę do… rozumienia różnych punktów widzenia.

5. Dobry redaktor naczelny zawsze… potrafi znaleźć dobrego rozmówcę/autora.

6. Mój ulubiony tytuł prasy komercyjnej: „Polityka”.

7. Biuletyn firmowy jest dla mnie źródłem: inspirujących kontaktów i rozmów.

8. Gdybym mogła poświęcić cały weekend na czytanie… trwałby dłużej niż weekend.

9. Symbolem mojego stosunku do luksusu jest… wiejskie otoczenie mojego domu.

10. Lepsze niż ptasie mleczko: dobre espresso.

11. Mój sposób na efektywną gospodarkę czasem to… mój kalendarz i lista tematów/pomysłów do realizacji.

12. Gdybym mogła poznać trzy sławne osoby, byliby to: Jan Paweł II, Wisława Szymborska, Angela Merkel.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »