12 pytań do Dominiki Granowskiej

Dominika Granowska pracuje w Nordea Bank Polska od 2007 r. Zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i pasją w pracy odpowiada za komunikację. Wewnętrzny biuletyn „Bank Express” redaguje od 2008 r.

Dominika Granowska

Tytuł magistra ekonomii o specjalności Public Relations uzyskała na Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytecie Ekonomicznym) w Katowicach. Od początku studiów komunikacja była jej pasją. Marzyła o pracy w agencji PR. W międzyczasie postanowiła podszkolić język niemiecki i w ramach programu Sokrates-Erasmus wyjechała na roczne studia na Uniwersytet Christiana-Albrechta w Niemczech. Marzenie o pracy w agencji public relations spełniło się w 2004 r., kiedy związała się z agencją Actia Forum.

Dominika Granowska w styczniu 2007 r. przeszła do Nordea Bank Polska (ówczesnego klienta agencji), gdzie zajęła się kwestiami komunikacji. Obecnie odpowiada za komunikację wewnętrzną, relacje B2B, sponsoring, działania charytatywne oraz CSR. Pracuje również nad powołaniem fundacji związanej z Bankiem Nordea. Od 2008 r. całkowicie przejęła redagowanie biuletynu wewnętrznego.

„Bank Express” jest magazynem wewnętrznym (kwartalnikiem) dla pracowników Nordea Bank Polska, wydawanym od 2002 r. Początkowo był to 4-stronicowy newsletter. Z czasem zyskiwał na objętości oraz jakości opracowania graficznego. Najważniejszym celem, który Dominika Granowska postawiła przed sobą, było przekształcenie formuły pisma z typowo informacyjnego, poświęconego skrótowi najważniejszych wydarzeń korporacji, w pismo przedstawiające korporację z punktu widzenia pracowników, w tym umożliwiające im dzielenie się swoimi pasjami na łamach magazynu. Obecnie wydania mają objętość ok. 80 stron, a teksty pisane są wyłącznie przez pracowników i współpracowników Banku. Do najnowszego drukowanego biuletynu, wzorem rynkowych magazynów, które lubią gadżety, dołączona została bajka dla dzieci, napisana przez pracownika Banku i wydana w ramach działań CSR Nordea Banku.

1. Rok urodzenia: rok Pokolenia JP2.

2. Jako dziecko najlepiej umiałam… stawać na głowie.

3. Najbardziej praktyczne spostrzeżenie z czasów nauki: dotychczas nie wiem, kiedy i do czego przyda mi się umiejętność wykonania tzw. rękawa podczas prowadzenia samochodu i w jaki sposób wpłynie to na bezpieczeństwo ruchu.

Bank Express4. W mojej pracy przywiązuję największą wagę do… maksymalizacji. Pod każdym względem.

5. Dobry redaktor naczelny zawsze… jest otwarty na dialog, różne opinie, krytykę. Ale koniec końców sam potrafi podejmować decyzje i wziąć za nie odpowiedzialność.

6. Mój ulubiony tytuł prasy komercyjnej: „Zwierciadło” za duszę oraz „Pani” za osobowość redaktor naczelnej Małgorzaty Domagalik.

7. Biuletyn firmowy jest dla mnie źródłem: mam nadzieję, że jednak jest oceanem inspiracji i satysfakcji.

8. Gdybym mogła poświęcić cały weekend na czytanie… … raz jeszcze powróciłabym do świata „Mistrza i Małgorzaty”.

9. Symbolem mojego stosunku do luksusu jest… weekend, który można poświęcić na czytanie.

10. Lepsze niż ptasie mleczko: sobotni poranek.

11. Mój sposób na efektywną gospodarkę czasem to… nie robić tego, czego się nie lubi. Trudne, wręcz nie zawsze możliwe, ale polecam.

12. Gdybym mogła poznać trzy sławne osoby, byliby to: Woody Allen – jako niezwykle inteligentny obserwator, Woody Allen – jako mistrz ironii i Woody Allen – jako reżyser i aktor.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »