12 pytań do Barbary Hensel

Barbara Hensel pełni funkcję Internal Communication and Event Managera w firmie farmaceutycznej Sanofi-Aventis. Jest redaktor naczelną kwartalnika „Zoom”. Jej dziecięcym idolem był John Lennon, a zaczynając pracę zawodową miała okazję organizować wielokulturowe wydarzenia artystyczne w klimatycznych miejscach Warszawy.

Barbara Hensel

Barbara Hensel przeszła przez 13 lat pracy w Sanofi-Aventis stopnie od specjalisty do menedżera. Pracę rozpoczynała w Dziale Sprzedaży, kilka lat związana była z Działem HR. Miała możliwość wprowadzania między innymi projektów związanych z wartościami i wizją firmy.

Od trzech lat pracuje w Dziale Komunikacji jako Internal Communication and Event Manager. Jest odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i rozwój narzędzi komunikacji oraz największe wydarzenia firmowe i projekty społecznościowe.

Gazeta dla pracowników Sanofi-Aventis, zatytułowana „Zoom”, jest kwartalnikiem. Początkowo był to jedynie przedruk wersji francuskiej. Późniejsza wersja to kilkustronicowy polski dodatek do wersji opracowywanej przez centralę w Paryżu. Od roku to kilkadziesiąt stron polskiego magazynu „Zoom”.

1. Rok urodzenia: to nie jest dobre pytanie.

2. Ulubiony idol dzieciństwa: John Lennon.

3. Ze szkoły zapamiętałam… moich wspaniałych kolegów-górali.

4. Pierwsza praca to… Fundacja profesora Janusza Boguckiego Aśram Anavim. Miałam przyjemność brania udziału w organizacji wyjątkowych, wielokulturowych wydarzeń artystycznych w klimatycznych miejscach Warszawy, między innymi w Kotłowni na Łowickiej.

Zoom5. Jestem redaktor naczelną, która… nie ma zespołu redakcyjnego i dzięki temu ma kontakt ze wszystkimi autorami tekstów. To prawdziwa przyjemność.

6. U ludzi, z którymi pracuję, najbardziej cenię… naturalność.

7. Nie lubię… przesadnej korporacyjności.

8. Moje ulubione słowo: to właściwie określenie: „jest nieźle”. Najczęściej znaczy, że jest naprawdę dobrze.

9. Moja życiowa pasja: Nie mam pasji, niczemu nie poświęcam się bezgranicznie. Dzięki temu mam czas na wiele różnych, ciekawych rzeczy.

10. W pracy najbardziej lubię… to, że koledzy z pracy stają się moimi dobrymi znajomymi, a nawet przyjaciółmi.

11. Biuletyn firmowy według mnie to… to tylko korporacyjne narzędzie komunikacji, które może stać się czymś więcej.

12. Pierwsza myśl po przebudzeniu: W co mam się ubrać?

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »