12 pytań do Anety Gasparskiej

Aneta Gasparska odpowiada za działania promocyjne w firmie kurierskiej DPD Polska, będąc równocześnie redaktor naczelną firmowego biuletynu „DPD News”.

Aneta Gasparska

Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, a także liczne kursy z zakresu marketingu i komunikacji, w tym London School of PR. Jej pierwsza praca była związana z produkcją programów rozrywkowych dla Polsatu i TVP.

Następnie zajmowała się marketingiem internetowym w Agorze, współpracą z agencjami PR, a podczas trzyletniego pobytu w Londynie – marketingiem dóbr luksusowych w firmie realizującej projekty architektoniczne dla sieci hoteli i restauracji.

Po powrocie do kraju pracowała w dziale marketingu PKO BP, a teraz pełni funkcję kierownika ds. marketingu i komunikacji w DPD Polska.

Wolny czas spędza z mężem i rocznym synkiem, pełnym energii i kreatywnych pomysłów. Interesuje się antykami, historią i architekturą wnętrz. Uwielbia książki Leopolda Tyrmanda, a w wolne dni pracuje jako instruktorka jazdy konnej.

„DPD News” to wewnętrzna gazeta DPD Polska. Ukazuje się co kwartał i zawiera teksty poświęcone sprawom firmy i pracowników, pisane w 100 proc. przez nich samych.

1. Rok urodzenia: 1974.

2. Jako dziecko marzyłam, by zostać… lekarzem. Przeprowadzałam skuteczne operacje chirurgiczne moich lalek.

3. Z pierwszej mojej pracy zapamiętałam… niezwykłą atmosferę, panującą w Wytwórni Filmów Fabularnych na ul. Łąkowej w Łodzi.

4. Kiedy piszę tekst… niezmiennie przywołuję cytat ze Słowackiego: „aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa”.

DPD News 5. Trzy najważniejsze cechy dobrego specjalisty od komunikacji to: rozwinięta inteligencja emocjonalna, umiejętność jasnego formułowania myśli i refleks.

6. Gdy myślę „prasa”, widzę… a raczej czuję… tęsknotę za beztroskimi niedzielnymi porankami w kawiarni ze stosem weekendowych gazet i dużą kawą latte.

7. Moje ulubione miejsce na świecie to… jest ich wiele i na tym właśnie polega paradoks. Przy ograniczonym czasie trzeba wybierać między poznawaniem nowych a wracaniem do tych sprawdzonych. Gdybym miała wybrać jedno, byłoby to południe Francji.

8. Nigdy nie kupiłabym… różowego lakieru do paznokci.

9. Najlepiej w życiu smakuje… lampka czerwonego wina w letni wieczór, w towarzystwie ukochanej osoby, z głosem Billie Holiday w tle.

10. W mojej pracy najważniejsze są… dbałość o detale, otwartość na ludzi i świat oraz umiejętność zaakceptowania tego, że (jak mawia moja przyjaciółka) „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”.

11. W pisaniu do firmowego magazynu najciekawsze są… planowanie wydania i odkrywanie nieznanych stron życia koleżanek i kolegów z pracy.

12. W podróż dookoła świata z małym bagażem zabrałabym: kieszonkową kamerę wideo i wygodne buty, bo uwielbiam długie spacery.

 

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »