12 pytań do Agnieszki Prusaczyk

Agnieszka Prusaczyk od ponad roku pracuje w firmie Bahlsen jako specjalista ds. PR i obsługi biura zarządu. Jest redaktor naczelną kwartalnika „Na Słodko”, która dba o każdy detal. Cechuje ją dobra organizacja i kreatywność.

Agnieszka Prusaczyk

Agnieszka Prusaczyk jest absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych (licencjat), Filologii Germańskiej (magisterskie uzupełniające) i podyplomowych studiów – Zarządzanie i Audyt. Wszystkie trzy kierunki ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Studencki budżet zasilała, pracując jako konsultant ds. programów studenckich, potem jako lektor w szkole językowej. Pierwszą pracę tzw. „na poważnie” rozpoczęła na piątym roku studiów w firmie Capgemini jako specjalista ds. wsparcia technicznego dla klientów niemieckojęzycznych.

Potem, przez niespełna 3 lata, pracowała w niemieckiej firmie ECE Projectmanagement, która zarządza Galerią Krakowską, jako asystentka dyrektora centrum handlowego. Od ponad roku pracuje w firmie Bahlsen jako specjalista ds. PR i obsługi biura zarządu.

Jest redaktor naczelną kwartalnika „Na Słodko”, współpracuje z redakcją „Bahlsen Express” (kwartalnik wszystkich krajów w Grupie Bahlsen), odpowiada za kontakty z mediami, zajmuje się komunikacją wewnętrzną, a także czuwa nad właściwym działaniem biura zarządu.

„Na Słodko” jest kwartalnikiem, który ukazuje się od 2006 r. Przejmując ster nad tym biuletynem, Agnieszka Prusaczyk dokonała wielu zmian, od layoutu począwszy, poprzez formę i zakres treści, a na sposobie prezentowania informacji skończywszy.

„Na Słodko” to pismo skierowane do pracowników firmy Bahlsen. Zawiera najważniejsze informacje z życia firmy, w tym m.in. słowo od zarządu, informacje o realizowanych projektach i wprowadzanych nowościach. Często można znaleźć w nim praktyczne rady, jak np. zaprowadzić porządek na biurku czy jak zdrowo przy nim siedzieć. Ponadto ciekawostki o zainteresowaniach pracowników, konkursy z nagrodami czy firmowy horoskop.

1. Rok urodzenia: 1979.

2. Jako dziecko marzyłam, by zostać… nauczycielką i prawie mi się to udało. Ukończyłam Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych i przez kilka semestrów pracowałam jako nauczyciel języka niemieckiego.

3. Z pierwszej mojej pracy zapamiętałam… wokół ciebie zawsze jest ktoś, na kogo możesz liczyć.

4. Jestem redaktor naczelną, która… dba o dopracowanie każdego szczegółu.

Na Słodko5. Trzy najważniejsze cechy dobrego specjalisty od komunikacji to: otwartość, komunikatywność i kreatywność.

6. Gdy myślę „prasa”, widzę… przykuwający wzrok nagłówek.

7. Moje ulubione miejsce na świecie to… zdecydowanie Barcelona.

8. Nigdy nie kupiłabym… kota w worku.

9. Najlepiej w życiu smakuje… radość z odniesionego sukcesu.

10. W mojej pracy najważniejsze jest… dobra organizacja i kreatywność.

11. Biuletyn firmowy powinien… w lekki, łatwy i przyjemny sposób przekazywać informacje z życia firmy, być dobrym dodatkiem do przerwy na kawę.

12. W podróż dookoła świata z malutkim bagażem zabrałabym: mapę, aparat fotograficzny i książkę z adresami znajomych, by wysyłać do nich kartki.

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »