Magazyn „Spinacz”

Oryginalna nazwa pisma dla pracowników trafnie wskazuje na branżę związaną z wyposażeniem biur.

SpinaczW bardzo udany sposób wkomponowano w nazwę graficzny symbol spinacza, co może funkcjonować jako logo gazety. Winieta jest dobrze zaprojektowana, pomysłowa, czytelna i przyciągająca wzrok.

Cała okładka ma charakter graficzny. Nie mamy na niej typowego, dużego zdjęcia, obrazującego zazwyczaj temat numeru, ale grafikę wektorową. Sama grafika jest na tyle ogólna, że może obrazować kilka tematów związanych z zarządzaniem firmą. Jej uniwersalność może być atutem, ale taki projekt można też to odebrać jako efekt nieprzyłożenia się do twórczej koncepcji okładki. Niemniej jednak na pierwszy rzut oka robi ona dobre wrażenie. Grafika jest lekka, z kilkoma mocniejszymi akcentami kolorystycznymi. Skośny układ kompozycji zapewnia odpowiednią dynamikę okładce.

Na główne zajawki zostawiono pustą przestrzeń, dzięki czemu udało się je ładnie wkomponować w całość, są czytelne. Chociaż pomniejsze zajawki nachodzą na grafikę, są również dobrze widoczne, a kolorowe kropki ładnie spajają je z całością.

Kolorystyka całej okładki jest wyważona. Żółty kolor, który wybrano jako główny w tym projekcie, dobrze kontrastuje z szarością tła, a pozostałe kolorowe akcenty ożywiają całość.

Okładka jest ciekawa i oryginalna, dobrze oddaje charakter firmy.

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

Oceń okładkę magazynu „Spinacz”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »