Magazyn „Risk Focus”

Czarna okładka? Ryzykowne. Ale jak przystało na magazyn poświęcony ryzyku – opłaciło się.

Risk Focus

W magazynie jako ilustracje dominują grafiki, zamiast zdjęć, dotyczy to również okładki.

Czarna apla na całości z pewnością jest dobrym tłem dla grafiki, winiety oraz zajawek. Czarny kolor może jednak oddziaływać przygnębiająco, więc użycie go na tak dużej powierzchni to spore ryzyko. Tu jednak czerwone elementy równoważą to wrażenie i przyciągają wzrok.

Okładka w swoim graficznym charakterze jest oszczędna w kolorach, co działa na plus. Wszystko jest czytelne. Przyczynia się do tego również bardzo estetyczny krój pisma, użyty w kilku odmianach zarówno w winiecie, jak i zajawkach.

Sama winieta, tak jak cała okładka, jest oszczędna w formie. Niezbyt duża, nie dominuje wyraźnie w układzie strony, ale mimo to spełnia swoje zadanie, przykuwa wzrok. Główna zajawka od razu informuje nas o temacie numeru. Mniejsze zajawki są trochę zepchnięte na dół, ale dzięki czerwonym podkreśleniom również zwracają uwagę.

Okładka bardzo dobrze oddaje charakter pisma biznesowego. Nie obawiano się na niej zostawienia pustej przestrzeni, dzięki czemu nie przytłacza czytelnika liczbą elementów.

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

Oceń okładkę magazynu „Risk Focus”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »