Magazyn „One Way Mirror”

Tytuł pisma jest dosyć długi, ale winieta jest tak sprytnie zaprojektowana, że nie zmęczy to patrzącego. Inteligentnie zasugerowane w winiecie zjawisko odbicia lustrzanego robi świetne wrażenie.

One Way Mirror

W tym numerze tytuł wybito żółtą czcionką – dobrze komponuje się z niebieski kolorem tła zdjęcia. Za winietę w pięciostopniowej skali daję 4,5.

Zdjęcie

Ciekawe, choć trochę sztucznie upozowane, zdjęcie dobrze odzwierciedla temat numeru z zajawki. Millward Brown SMG/KRC to firma badawcza, w numerze omówione są badania dotyczące dzisiejszej młodzieży. Piszemy o młodych – mamy młodych. Stroje modelów, choć dobrze odzwierciedlają ideę różnorodności badanej grupy, trochę zbyt kolorowe. Za zdjęcie okładkowe: 3,5.

Zajawki

Trzy zajawki to liczba modelowa. Nienatrętne, ale zauważalne, dobrze wybity temat numeru. Sformułowane w intrygujący sposób, zachęcają do zajrzenia w głąb pisma. Mają dobre miejsce, informują o zawartości numeru dyskretnie, ale skutecznie. Zajawki oceniam na 4.

Gdy widzę, tę okładkę, myślę:

Okładka jest atrakcyjna, a gazeta na pewno ciekawa. Gdybym chciała z tej właśnie zrobić ideał, zmieniłabym spodnie dziewczyny w centrum z kraciastych na gładkie, jasnozielone. Intryguje, przyciąga wzrok. Poszczególne elementy są świetnie zgrane.
Moja ocena tej okładki jest na mocną czwórkę (4).

Zofia Kościelna, Agape

 

Oceń okładkę magazynu „One Way Mirror”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »