„Magazyn Olimpijski”

Na pierwszy rzut oka zauważamy tylko jeden człon nazwy „OLIMPIJSKI”. Malutki wyraz „MAGAZYN” gdzieś się gubi i przy tej kolorystyce jest słabo widoczny.

Magazyn Olimpijski

Zdjęcie główne jest atrakcyjne, a kadr pozostawia sporo miejsca na czytelne ułożenie zajawek. Żywa kolorystyka przyciąga wzrok, ale jednocześnie jest harmonijna i dopasowana.

Zarówno w winiecie, jak i zajawkach zastosowano ten sam krój pisma, który jest nowoczesny i czytelny, a jego różne odmiany wprowadzają optyczne zróżnicowanie. Opisowe zajawki dokładniej informują czytelnika o tym, co może znaleźć w środku. W dolnej części okładki zasygnalizowano też spis działów, jakie mamy w magazynie.

Podoba mi się kompozycja tej okładki, jej kolorystyka oraz krój pisma. Całość jest wyważona i dopasowana.

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

Oceń okładkę „Magazynu Olimpijskiego”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »