„Magazyn Mercedes-Benz”

Winieta prosta i czytelna. Zawdzięcza to krojowi pisma, który w różnych odmianach użyty jest w całym magazynie i jest fontem firmowym marki Mercedes-Benz.

Magazyn Mercedes-Benz

Na okładce nie pojawia się pełne logo, ale wykorzystanie w winiecie nazwy firmy nie pozostawia wątpliwości, do kogo magazyn jest kierowany. Numer wydania oraz inne informacje, które zazwyczaj pojawiają się obok nazwy magazynu zostały potraktowane marginalnie, co dobrze wpłynęło na czystość i przejrzystość winiety.

Dosyć mocnym akcentem jest czerwony kolor apli zastosowanej na całej okładce. Sprawia on, że nie można koło takiej okładki przejść obojętnie i jednocześnie pokreśla charakter monochromatycznych zdjęć.

Niesztampowym pomysłem jest zastosowanie kilku zdjęć zamiast jednego głównego, co zwykle widzimy na okładkach magazynów. Tutaj blok tworzą trzy zdjęcia dopełnione zajawką. Redukcja kolorów na zdjęciach sprawia, że nie gryzą się one z intensywną czerwienią tła.

Trzy zajawki są niewielkie, ale czytelne. Szybkim rzutem oka możemy ogarnąć ich treść, ale nie podpowiedzą nam, który z zajawionych materiałów jest tym głównym w gazecie. Być może największe zdjęcie ma to zasugerować czytelnikowi.

Ogólnie okładka wydaje mi się ciekawa i oryginalna. Na pewno zwróciłabym na nią uwagę pośród innych czasopism.

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

Oceń okładkę „Magazynu Mercedes-Benz”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »