Magazyn „Employer Branding”

Nietypowy, poziomy format magazynu zaciekawia, zwłaszcza że jesteśmy przyzwyczajeni do pionowych formatów zbliżonych do A4.

Employer Branding

Winietę stanowi nazwa magazynu oraz geometryczny wzór, znajdujący się pod nią. W nazwie zróżnicowano poszczególne człony, używając cienkiego oraz pogrubionego kroju pisma. Numer wydania oraz ISSN napisano najcieńszą odmianą fontu i przez to napisy te są trochę mało czytelne.

Ciekawym efektem jest grafika z półprzeźroczystych kwadratów, która stanowi stały element okładki. Główna ilustracja okładki jest dość abstrakcyjna. Na pierwszy rzut oka nie kojarzy się jednoznacznie z żadnym z zajawionych na niej tytułów. Możemy przypuszczać, że jest po prostu nawiązaniem do pory roku, kiedy ukazał się magazyn – czyli do wiosny.

Tło dla winiety i zajawek stanowi fragment zielonego liścia. Cała ilustracja utrzymana jest w odcieniach zieleni, co sprawia, że na okładce mamy tak naprawdę tylko dwa kolory – zielony i biały.

Białe zajawki podbite delikatnym cieniem są dobrze czytelne na tym tle. Wyrównane do prawej i ułożone schodkowo wprowadzają ład i porządek w kompozycji okładki.

Okładka wydaje się oszczędna w formie, ale jest zaprojektowana ze smakiem i przemyślana kompozycyjnie.

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

Oceń okładkę magazynu „Employer Branding”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »