Magazyn „Z czym się je FMCG?”

Cała nazwa magazynu została ładnie ujęta w blokowym układzie.

Z czym się je FMCG?

Krój pisma, w którym ją zaprojektowano, charakteryzuje się nieregularnym kształtem liter, co nadaje jej trochę dynamiki. Biało-żółta winieta odcina się widocznie od niebieskiego tła.

Ciekawym pomysłem na tło było wykorzystanie kształtu łez, które występują w logo firmy i które przewijają się jako element graficzny w całym projekcie. Spaja to okładkę z resztą magazynu oraz z identyfikacją wizualną firmy.

Zdjęcie jest dobrej jakości, szparowanie wykonano starannie, co jest bardzo istotne przy koncepcji, w której postać jest głównym, wybijającym się elementem.

Lekko skośne ułożenie postaci na stronie dobrze wpływa na dynamikę kompozycji i jednocześnie zostawia miejsce na umieszczenie zajawek.

Trzy zajawki podobnej objętości tworzą spójny, trochę blokowy układ. Wyróżnienie niektórych wyrazów boldem lub większym fontem daje urozmaicenie, ale nie wprowadza chaosu.

Okładka poprzez żywą kolorystykę i prostą formę oddaje charakter pisma skierowanego do młodych, dynamicznych osób.

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

Oceniamy okładkę magazynu „Z czym się je FMCG?”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »