Magazyn „Biromaniak”

Winieta „Biromaniaka” jest dosyć duża, zajmuje ponad 1/3 okładki, dzięki temu nazwa biuletynu jest dobrze widoczna.

Biromaniak

To ciekawy, dość oryginalny zabieg, który przyciąga uwagę. Niepotrzebna wydaję się tak duża i rzucająca się w oczy numeracja wydania.

Zdjęcie

Zróżnicowanie głębi ostrości bardzo uwydatniło pierwszy plan. Produkt jest dobrze wyeksponowany i przyciąga wzrok. Umieszczenie tej części zdjęcia na winiecie było bardzo trafnym pomysłem. Nadało to okładce dynamizmu i wrażenia trójwymiarowości.

Zajawki

Brak tu trochę zróżnicowania w wielkości zajawek. Zajawka dotycząca tematu numeru niewiele odróżnia się od zajawki poniżej. Być może jest to celowy zabieg i obydwa tematy są równie ważne.

Ogólne wrażenie

Okładka „Biromaniaka” jest estetyczna z dominującą czerwienią winiety, która nawiązuje do kolorów firmowych. Zdjęcie w kolorystyce czerwieni i bieli dobrze komponuje się z winietą. Miłe dla oka liternictwo pomaga w odbiorze zajawek.

Mariusz Kasior, Agape

 

Oceń okładkę magazynu „Biromaniak”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »