Magazyn „Brawo Bank”

Skierowanie poradnika ekonomicznego do najmłodszych to spore wyzwanie, dlatego bardzo ważna jest oprawa graficzna, która zachęci młodych odbiorców do zapoznania się z pismem.

Brawo BankOkładka na pierwszy rzut oka sugeruje, że publikacja jest skierowana do dzieci. Potwierdza to winieta, w której litery są różnokolorowe, a font imituje pismo odręczne.

Ten sam krój zastosowano w winiecie i zajawkach, a jako dopełnienie posłużył korporacyjny krój PKO BP, który wprowadza odrobinę spokoju do rozedrganych napisów i jednocześnie identyfikuje graficznie pismo z bankiem.

Zdjęcie główne również jest niezmiernie barwne, a jego kompozycja pozwala na czytelne umieszczenie winiety i zajawek na tle jasnego nieba. Samo zdjęcie jest ciekawe, uwydatniono w nim szczegóły, pozostawiając wszystkie plany ostre.

Jako dodatkowy element pojawia się w dolnym rogu informacja o elektronicznych wersjach publikacji dostępnych na urządzeniach mobilnych.

Całość okładki jest kolorowa, ale dzięki zostawieniu dużej ilości światła w części z winietą i zajawkami, nie przytłacza i jest atrakcyjna.

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

Oceń okładkę „Brawo Bank”

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »