Jak widać szkolenia (5)

W naszych biuletynach custom publishing zwykle sporo miejsca poświęcamy szkoleniom, a często także samokształceniu i doskonaleniu zawodowemu. Na dziewięciu przykładach analizujemy, jak można wykorzystywać zalety zdjęć ilustrujących tematykę szkoleniową.

Jak widać szkolenia

1. Uśmiechy

+
• widok roześmianych ludzi pozytywnie wpływa na odbiorcę zdjęcia,
• widać zainteresowanie i zadowolenie na twarzach słuchaczy,
• ładne kolory na zdjęciu, ciepłe światło.


• mała głębia ostrości – ostra jest tylko jedna z postaci zdjęcia.

Jak widać szkolenia 2

2. Szkolenie 1

+
• świetne zdjęcie do zilustrowania tematu o szkoleniach,
• wyraźne zainteresowanie słuchaczy,
• zdjęcie jasne, kontrastowe.


• ciemnoskóra osoba może sugerować, że zdjęcie jest „zagraniczne”, w niewielu polskich firmach zatrudnieni są ciemnoskórzy pracownicy.

Jak widać szkolenia 3
+

3. Szkolenie 2

• ciekawe zdjęcie, sugestywnie pasujące do tekstu o szkoleniach,
• jasne światło dalszego planu dobrze wydobywa sylwetki osób.


• z prawej strony kadru widać kawałek czyjejś dłoni – trzeba skadrować zdjęcie tak, aby nie była ona widoczna.

Jak widać szkolenia 4

4. Szkolenie 3

+
• sympatyczne panie, z zainteresowaniem słuchające prelegenta, nadadzą tekstowi o szkoleniach przyjazny charakter,
• elementy widoczne w tle kojarzą się z tematyką szkoleń.


• wybiórcza ostrość na jedną postać.

Jak widać szkolenia 5

5. Pokój

+
• ładne zdjęcie fragmentu sali konferencyjne/szkoleniowej,
• tablica na ścianie od razu sugeruje tematykę szkoleniową,
• zdjęcie jasne, ostre.
Jak widać szkolenia 6

6. Tablica

+
• prosty element do urozmaicenia tekstu o szkoleniach,
• możemy ją „oblać” tekstem,
• można umieścić na niej nasz tekst.


• może kojarzyć się bardziej ze szkołą niż szkoleniem firmowym.

Jak widać szkolenia 7

7. Notes

+
• łatwy do oszparowania element, który może urozmaicić nasz tekst,
• można pokusić się o użycie go jako tła i złożenie na nim tekstu.

 

 

Małgorzata Żurniewicz-Turno, Agape

 

 

 

 

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »