Dlaczego warto inwestować… w narzędzia do e-mail marketingu (3)

Przedstawiamy cztery ostatnie z ośmiu kluczowych rozwiązań skutecznego e-mail marketingu.

E-mail marketing

5. Wiadomości z cyklu autorespondera

Newsletter jest świetny do informowania o promocjach, ofertach specjalnych i kończących się właśnie wyprzedażach. Ale co zrobić, gdy prowadzimy sklep ze sprzętem audio i każdej osobie, która zapisuje się do naszej listy mailingowej, chcemy wysyłać kurs dotyczący dobrych praktyk wyciszania pomieszczeń i rozmieszczenia głośników, który chcemy podzielić na kilka wiadomości e-mail?

Jako panaceum polecam wiadomości typu „follow up”, które automatycznie dystrybuują stworzoną wcześniej treść poprzez otwarcie indywidualnego cyklu dla każdej osoby w bazie. Proces ten jest absolutnie zautomatyzowany i nie wymaga wysyłania e-maili za każdym razem od nowa, co pozwala zaoszczędzić czas, pracę i pieniądze, a odbiorcy daje poczucie wyjątkowości i wyróżnienia.

6. Ankiety

Często drażnią nas reklamy telewizyjne, ze względu na częstotliwość, treść i brak dostosowania do naszych potrzeb. Nie róbmy z e-mail marketingu na siłę platformy komunikacyjnej typu „push”, ponieważ nią nie jest!

Pytajmy subskrybentów o opinie, dajmy im prawo głosu i zapewnijmy pełną decyzyjność, jak często możemy się z nimi kontaktować. Ankieta jest świetnym sposobem poznania tych potrzeb i niepodważalnym wyrazem szacunku dla odbiorcy.

7. Integracja z mediami społecznościowymi

Twitter, Facebook, Digg… kto dziś nie używa portali społecznościowych?! Przy niesamowitym wzroście popularności mikroblogów i tzw. „społecznościówek”, nie można przejść obok nich obojętnie, zamykając komunikację e-maliową tylko w skrzynkach naszych odbiorców.

Profesjonalna platforma e-mail marketingowa zapewnia rozwiązania, dzięki którym odbiorca będzie mógł podzielić się otrzymanym od nas newsletterem ze swoimi przyjaciółmi na Facebooku, przez co oferta będzie eksponowana do szerszego grona osób, które być może zainteresują się promowaną ofertą. To proste, a przecież zwiększa ilość potencjalnych odbiorców komunikatu o kilkaset bądź nawet kilka tysięcy procent!

8. Multimedia

Co by było, gdyby do każdego emaila moglibyśmy dołączyć komunikat w postaci video, wcześniej zarejestrowanego naszą kamerą internetową? Albo, co lepsze, gdyby nasza wiadomość mogła mówić?

GetResponse to jedyne rozwiązanie na e-mail marketingowym rynku, które oferuje obydwa rozwiązania bez strat na dostarczalności maili. Dzięki integracji z syntezatorem mowy, subskrybent może po prostu odsłuchać nasz e-mail z telefonu podczas jazdy samochodem lub poruszania się po centrum handlowym. Jeśli szukamy czegoś, co wyróżni nasze mailingi od konkurencji, bezsprzecznie nie możemy liczyć na oryginalniejsze rozwiązanie.

Z przyjemnością informuję, że wszystkie wyżej wymienione rozwiązania oferowane są przez platformę e-mail marketingową GetResponse, która od 12 lat spełnia oczekiwania ponad 130 tys. klientów na całym świecie.

Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą lub mają pytania, serdecznie zapraszam do kontaktu i odwiedzania bloga EmailMarketing.pl.

Maciej Ossowski, Email Solutions Specialist

 

Ten artykuł ukazał się w „Biuletynie o Biuletynach”, jedynym newsletterze w Polsce poświęconym wyłącznie biuletynom firmowym i branży custom publishing. Zaprenumeruj newsletter bezpłatnie »